İsim Bulamadığım Kitabın Karma Yazıları

Posted on Updated on


İthaf:
Severdim seni.
Akşamları seni dirseğim masada,
elimi çeneme yastık yapıp izlemek
denizden denize salardı yorgun fikrimi.
Hayatımdaki yerin başkaydı.
Bir rutin çemberde dönüp duruyorduk.
Ne oldu da böyle oldu inan bilmiyorum.

Turuncu Japon balığım, seni bugün kaybettim.

Balık halinle faniliğimi, dönüp duruşumu, hiçliğimi, hepliğimi…
adını koyamadığım pek çok şeyi bir anda hissettiriverdin.

Yine fark ettim ki, balığa balık kadar değer vermek gerekiyor.

Olsun…
Yazıları değilse bile bu oluşumu da sana ithaf ediyorum.

***************************

Okumak vedahî indirmek için bağlantıya tıklamak kâfî.
iSiM BULAMADIGIM KiTABIN KARMA YAZILARI

Diyecek en az bir şeyim var:

