Gecenin Yarım Hesapları

Posted on Updated on


Geceyarısı olduğunda akla yarım kalan ne varsa üşüşmeğe başlıyor. Sizde de böyle mi bilmiyorum ama çoğu insanın hesap vaktidir gece, uykuya teslim edil(e)mediyse.

Gün içinde yetişmeyenler, dün yetişmeyenler, önceki gün, önceki hafta, ay boyu akla gelip yapılmayanlar ve belki yıllardır akla gelip gelip bir şekilde eyleme dönüşmeyenler…

Başlamış olmak için, başlamayı düşünmek kâfidir aslında. Bu şekilde yapılacaklar listesine ekler kendini. Bir şekilde tamamına erdiremeyerek de biz ekleriz yarım kalanlar listesine.

Yarımın yükü, tamamından daha fazladır. Kimi yerde ihmalden, kiminde imkânlardan dolayı olmayınca olmuyor iste. Tamamına ermesiyle yarım kalması arasındaki mesafe, zihinde gün geçtikçe şişen balon olup büyümeye başlıyor.

Sevda yüküne girmeyeceğim. Yarım kalmış hayatlardan, sebeplerden bahsetmeyeceğim. Böyle bir derdiniz varsa düşünmek için bolca vaktiniz var sabaha kadar. Gecelerinize girdiyse artik ne desem bos zaten.
3.14 desem kaç kişi anlar bilmiyorum.

Gecenin maharetidir dikkatimi çeken.
O sessiz, sakin haliyle nasıl da güven veriyor. Onun kollarındayken insan kendini dinlemeye bir başladı mı daha düşüncenin ardı arkası kesilmiyor. Ne açılmayan tozlu sandıklar kalıyor, ne henüz olmamış ama bi’ihtimal gerçekleşebilecek senaryolar. Gecenin sahnesinde eski-yeni ne varsa artık, kana islemiş gece yoğunluğu nispetinde oynamaya başlıyor.

Zaman geçtikçe, uykusuzluk ve yorgunluk arttıkça gözler oluyor kan çanağı, nikotin de tüketiliyorsa ortalık duman altı. Depresif içecek kahve de varsa tamam bu iş. Artık tam donanımlı bir gececi olundu demektir. Sol şerit açık, tam gaz devam.

Atasözüyle bağlayalım sonuç bölümünü.
Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur.
Yine bunun bir de sabahı olduğunu unutmamak gerek.

Hayat devam ediyor…

9 thoughts on “Gecenin Yarım Hesapları

    zeynep gecgin said:
    Kasım 28, 2011, 02:27

    gündüzlerden veresiye alıp ödemeleri unuttuysak hem de bile bile, o alacaklı mutlaka yapışır yakamıza tam da gece vakti, en acımasız karanlığında.. tüm kaçtıklarını bir bir önüne serer de gider.. zordur uykusuz geceler.. kalemine sağlık çok güzel bir yazı olmuş.

    Jemand in der TR responded:
    Kasım 28, 2011, 17:24

    Teşekkürler Zeynep Hanım…

    ..tını said:
    Kasım 28, 2011, 22:15

    sağlık olsun vefalı kalemine
    sağlık olsun uykusuz geçen gecelere..
    dediğin gibi arkadaşım sabahı var 🙂

      Jemand in der TR responded:
      Kasım 28, 2011, 22:48

      Okuyan gözlerine, yorum yapan zihnine, dillendiren yüreğine sağlık olsun asıl :’)

    ..tını said:
    Kasım 29, 2011, 00:18

    siteyle ilgili bi sorunum var yorumlar yayınlanıyor mu bilmiyorum beş on kere atmış olabilirim aynı iletileri 🙂

    içten yazılmış cümlelere içimden geldiği gibi.
    :))

    yazdım
    hem de ilk sana..
    sonra ona verdim yırtıp atsın diye..elim varmadı benim.
    sormadım.
    ne yaptı hiç bilmiyorum ?
    yine bi kıştı..yüzüme çarpan deniz.
    gittim………………………zordu
    seni gördüğüm şehirde bıraktım
    şimdi ne zaman gitsem..izmir sen.

      Jemand in der TR responded:
      Kasım 29, 2011, 14:10

      Güzeldi…

        Jemand in der TR responded:
        Kasım 30, 2011, 02:42

        Bu arada diğer yolladıklarını gördüm.
        Spam olarak kayıtaltına almış, kenarda bekletiyormuş sitem.

    zehrasunay said:
    Kasım 29, 2011, 16:04

    Son günlerde benim de gecelerle ve hatta rüyalarla başım dertte:)

Diyecek en az bir şeyim var:

