Hoşça kal Gizem…

Posted on Updated on


İnternette gördük ilk önce.
Sonra TV kanallarına çıktı Gizem. Ağzından dökülen akıl dolu, büyükten küçültme sözlerle, lafını esirgemeyerek hem iç burktu, hem güldürdü hem de kendine hayran bıraktı Gizem.

Yaşı 11. Tam ismiyle Gizem Bera Yüksel. Onca çıktığı programdan sonra sadece çizmelerinin ve üst-başının iyileşebildiği söyleniyor. Ben gibi ve seven herkes, diğer herkes gibi izlemekle yetinmiş.

Öğretmenini canlı yayına çıkarmayan Valilik için “kalıbına tüküreyim” diyen, Vali ile konuşurken “Polis olmak istediğini” söyleyen de bu güzel yüzdü.

Bizim Cemal Akkuş öğretmenimiz var. Ona buradan kucak dolusu selamlarımı gönderiyorum. Onu bu canlı yayına koyamadılar. Valilik izin vermemiş. Onların kalıplarına tüküreyim. Orada oturuyorlar sıcak yerde. Benim öğretmenimden ne istedin

Bursa’da sıkça rastlanan şofben zehirlenmesine yenildi küçük beden.
Beraber zehirlenen ablası İrem de yaşam mücadelesi veriyor.
Allah ailesine sabır, ablasına acil şifa versin.

Hoşça kal Gizem…

7 thoughts on “Hoşça kal Gizem…

    ..tını said:
    Kasım 29, 2011, 23:21

    bu haberi duyunca hemen sayfana baktım arkadaş..yazmamış olsaydın kırılıcaktım sana..bilmiyorum işte.
    ya da biliyorum.
    dillendiremediğim veya susmayı tercih ettiğim çoğu zamanın ifadesi var sende..bu yüzden hemen yorumlamak istiyorum yazılarını..
    kocaman yüreğin..çok yaşa

    Leb said:
    Kasım 30, 2011, 10:51

    ihyaca said:
    Kasım 30, 2011, 12:57

    :((

    sevimgngrlr said:
    Aralık 1, 2011, 12:05

    İnanamıyorum… sözcükler kifayetsiz…

    Kalemzâde said:
    Aralık 2, 2011, 15:36

    Gerçekten çok üzüldüm. Ne kadar akıllı ve gelecek vaat eden bir çocuktu.

    Jemand in der TR responded:
    Aralık 2, 2011, 18:38

    Ablası İrem’i de kaybettik.
    Aile dramı…
    Acılı aileye, özellikle annelerine büyük sabır diliyorum.

    Çiğdem Tanker said:
    Aralık 5, 2011, 00:23

    Haberi ilk duyduğumda çok üzülmüştüm 😦

Diyecek en az bir şeyim var:

