Devre Arası

Posted on Updated on


“Hayata Mola!” derken şimdi de molaya “Devre Arası” dedik.
Acemi birliğini bitirip 3 gün dinlenmek üzere evime döndüm.

Askerlik ile ilgi söylenecek çok şey var şüphesiz…

Her yerde yeşil insanlar görmek, 3 posta ictima, zırt pırt sıraya girmek, günlük bot boyamak, tıraş olmak, kazan çayı içmek, esas duruşa geçmek, uygun adım yürümek…

Tebdili mekanda hayır vardır derler, bu da doğru.

343 KD Devremizdeki askerleri ağırlayan Narlıdere İstihkam Okulu’ndaki tüm asker personele teşekkürler. ufak tefek aksaklığa rağmen özveriyle uğraştılar.

Nihayetinde iyiydi.

Onbaşı olarak çıktık, rütbemiz bile var :’)

Velhasıl şimdi evimdeyim.
Narlıdere ilgili ayrıca bir yazım olacak, şimdi değil.

İyi dileklerde bulunmuş herkese can-ı gönülden teşekkürler…

4 thoughts on “Devre Arası

    pınar said:
    Aralık 31, 2011, 12:48

    arşın demek asker oldun tez zamanda bitirirsin inş kendine çok dikkat et selamlar ..

    Jemand in der TR responded:
    Aralık 31, 2011, 16:21

    oldum valla. teşekkür ederim. :’)

    Kalemzâde said:
    Ocak 22, 2012, 00:50

    Uzun süredir uğrayamıyorum. Lütfen gönül koymayın. Kitaba yoğunlaştım. Herkesi dolaşıp bir selam göndereyim, unutulmadığınızı söyleyeyim istedim.
    🙂 Saygı ve sevgilerimle…

      Jemand in der TR responded:
      Ocak 25, 2012, 22:27

      Hoş gelmişsin. Ben de askerliğe yoğunlaştım, mühim değil 🙂
      Allah kolaylık versin kalemzade. Bitirince haber verirsin…

Diyecek en az bir şeyim var:

